Damlayagmur zaten sakatat hayatım boyunca hiç yemedim nefret ederim kokusuna bile gelemem, şuan da pişmiş kırmızı etin kokusu bile rahatsız ediyo beni yiyorum ama çok az öğüre öğüre balıkta aynı şekilde , rahat yiyebildiğim tek et tavuk eti yemekleri hep eşim yaptı bu süreçte ama işi gereği eve geç geldiği günler ben yapmak zorunda kaldım ve şanstır ki iki defa yaptım ve ikisinde de tavuk yaptım 😕 bişey olmaz inşallah ama ben risk almayı hiç sevmem pazartesi ilk işim gidip test yaptırmak varsa öyle bişey antibiyotik ile bebeğe geçmeden tedavi edilebiliyormuş