irorkay Antep katmeri 🥰 Antepli değilim hayatımda hiç katmer yemedim tadını bilmem ama acayip canım istemişti allahtan Bursa’da Antep mutfakları var da eşim gidip bulmuştu 😀 bi de Mart ayında karpuz kokuyordu tüm sokaklar Eve girdiğimde bile ev karpuz kokuyordu canım eşim onu da bulmuştu 🥰 şimdi daha hiç biley aşermedim 10+6 günlüğüm