irorkay Kızlar 11 hafta gireceğim yarın. Bu zamana dek canım çok bir şey çekmemişti ama bugün çok garip önce çikolatalı pasta çekti akşam da çiğköfte (etsiz) 🤣 bugün ben bile kendime şaşırdım. Siz ilk neye aşermiştiniz?
aselelif06 irorkay temmuz da mandalinaya aşerdim çıkmamıştı daha 😂 eşim 3 taneye 65 tl verdi getirti ama buzluk kokuyordu hiç yiyemedim agacından topladık ama zehir gibi olmasına ragmen o kdar çok yedim ki
mlkkk irorkay ben bebek aşeriyorum böyle alıp şapır şupur öpmelik dişlerim kaşınıyor valla galiba çok aşk annecim modundayım 😂
Kadze irorkay ben haftada bir çiğköfte haftada bir çikolatalı kurabiye yiyorum 😂 yarın 11.haftaya giricem fix menüm çiğköfte valla sürekli cnm.ceker
bryc irorkay bende cok cigkofte yiyorum ilk cennet meyvesi istemistim sanirim ama buzlu olunca yiyemedim 1 tane yedim
Esrahmet irorkay ben kestane aşermiştim ilk 3 tanesini 40 TL’ye almıştı hamile manavından eşim ama buzdu buz yiyormuş gibi hissettim kendimi 😀 sonrası devamlı geldi hersey aşermeye başladım🤪
Duygus97 irorkay valla ben buraya yazarsam sizin de canınız çeker hala çıkmadı 4 gözle bekliyorum çıksın da yiyim diye 😂
mrskorkut Çok ilginç ama tantuniye aşermiştim ilk 15.haftamda 😂 şuan 27 deyim bu sefer de ne görsem gözüm kalıyor küçük bir 🧸 olabilirim 🤦🏽♀️😂
Zeyzey1616 irorkay benimde nar cekmişti DHA zamanında değildi allahtn bulmuştu Ondan sonrada pek bişy aşermedim
mrskorkut Yeppudaa 🥺 ay vallahi özür dilerim yemek postu içerdiği için malum göze alıp yazayım dedim 😅😂😂