Betl4201 Alparslanim decaviti önermeyen doktor balık yememi söylemişti yiyemediğimi söyleyincede balık yağı hapı al o zaman demişti ama hap yerine haftada bir yemeye çalıştım zorla
remkocc Alparslanim biz 39+4uz başından beri kullanıyorum neredeyse 64kiloyum 58le hamile kaldım bence bunyeyle ve psikolojiyle alakalı 😁
Melikesvm Alparslanim kırıp daha cok mıgde bulandırıyor bende hıc hap ıcmedım bu yasına kadar ama bu hapı mecbur ıcıyoruz meyve suyuyla ıc ben oyle yapıyorum
Zafsim0801 Betl4201 Allah alllah vallla inan bende kg aldım doktor geçen gün 26 haftalık hamileyim 1kg yakın bebıs göbuşlu dedi ay ondan mı acaba ben sorduğumda hayır o aldırmaz sen dıkkat et demıstı
Betl4201 Zafsim0801 yani bilemiyorum ama doktordan doktora düşünceleri değişiyor sanırım kadın doğumcuların birinin dediği birşeye , biri farklı diyor herzaman🙈
Alparslanim Melikesvm benimde bide sabah ac karna icilen ilacim var zor duruyirum hemen uzaniyorum cikmasin diye
Melikesvm Alparslanim benımde var hem ac karna olanı aksmakınıde meyve suyuyla ıcıyorum yoksa kusuyorum yapacak bıse yok
Girlsmomm Alparslanim bende kullanıyorum ama normal kilo aldım aşırı değil dr çok iyi dedi 12 haftadan beri alıyorum 18+4 oldum bebeğim de haftasıyla uyumlu bünyeyle alakalı da olabilir ilaca bağlamayın bence ☺️
Safiyenur_kaplan Alparslanim bende kullandım 20. Haftada başladım şimdi 33 haftayız baya oluyo ben bırakanında aldım bende yine kilo