Alparslanim sağlık ocağında doktora sormuştum daha sonrasında başka bir vitamin öneriyormusunuz diye o da hamileler decavit veriliyor hep demişti , ben günlük iki bardak süt içtim bir yumurta yedim et tavuk tüketmeye çalıştım ceviz fındık badem tükettim arada avakoda yedim hap yerine vitaminleri elimden geldiğince doğal yoldan almaya çalıştım hep buna benzer