Gecen 2 hafta deli gibi acı biber turşusu yedim. Acıyı cok severim. Doktora sormadım ama okudugum yazılarda sorun olmaz diyordu ama hemoroid varsa sorun yaşarsınız. Ben tursu oldugundan tuz orani yuksek onu düşünerek artık yemeyecegim. Ozellikle erken haftalarda yeseniz de son aylarda ödem olabilir.