18 haftaligim , benimdd oluyordu 17 hafatama kadar , boyle igneler girip.cikiyo gibi aradada kiramp gibo sanirim susuzlukdsn galiba ben bol.su icmeye basladigimdan beri ağrım giti . Dene istersen canim . Doktoruma sordum buyudugu icin dedi bi sakincasi yok dedi ha bide idralimda cok az enfeksiyon cikdi onlada alakalk olabilirmis bol su tuket .🥰