aslihancvk Elifsicim gebelik koleztazi yasiyorum ve şekerden dolayı insulin kullanıyorum o yüzden erken doğum kararı aldık riskli olduğu için
Tatliskoo 0znur benimki 28+1 de 1113 gr di doktor dahaa dikkatt ett dedii kilosu biraz az dedi bu dr lari anlamiyorum neye gore hesapliyor bunlar
Betl4201 Elifsicim bizimkisi son iki haftadır 500 alıyor inş 250 alır son haftalarda 4-5 kilo olacak diye korkuyorum 😅
Seher112 0znur biz 23+1 de805 gramdık şeker testi yapıldı şükür temiz çıktı sizinde temiz çıkar İnşaAllah
Hsdk 35+4 2.900 dü ama geçen hafta gittiğimde 2.500 demişlerdi 1 haftada çok fazla alınca şeker ve karbonhidratı kesin dediler banada karın bölgesi 1 hafta önceden gidiyormuş böyle bişey yoktu daha önceden
MucizeBirKalp Hayalim_s kilo almamaya çalışın bence 39da 4 kiloya dayandık hersey zora girdi şimdiki aklım olsa cok dikkat ederdim 🤦♀️
MucizeBirKalp SmrMrt ben 15 kilo aldım bebeğim de cok sukur masallah tabi de iri bi bebek. Gününü doldurmak istedi doktorum bekliyoruz her haftada kilo almaya devam ediyo isin sonu mecbur sezaryen olacak diye endişeliyim🤷♀️ siz kac kilo aldiniz Bide bu hafta catlamaya basladim 😒