Bilge44 Epidural ile genel anestezi neye göre karar veriliyor acaba ? Ben de sezeryan olacam kısmetse 21. Haftadayım daha ama farkı nedir bilen bir arkadaş yazabilir mi?🥰
aezgi Yk6321 senin terciğine göre oluyor ama tavsiyem spinal olman kendine gelmen daha kolay ağrısız oluyor yavas yavas ağrı geliyor ayaklardaki uyusukluk gittikce ağrı kesici vuruyolar ama genelde bi anda uyandığın icin ağrıyı hemen hissediyorsun zor oluyor canım.Olduda spinalde kötü oldun fenalastın diyelim direk sana sakinlestirici yapıyolar zaten oluyosun leyla :) 28 gün oldu doğum yapalı spinal oldum cok memnun kaldım iyiki sezeryan olmusum diyorum
Yk6321 aezgi rahatlattin cnm beni ben sipinal epudural arasindaki farkı hiç bilmiyorum sizin tavsiyeniz sipinal bakalim artık perşembe gunu olucam bende sezaryan korkuyorum çok kaç günde toparlandiniz bide özelde mi yaptınız ve bunun ücreti nekadar ben mersin şehir hastanesinde yapicamda
annee27 Busrans korkmayinn ben aglayarak girmistim ameliyathaneye korkudan titriyordum korkulacak bisey yok rahat olun hanimlar aklinizdan su kesilecegiz bilmem ne olayini atin hissetmeyeceksiniz bile ben spinal oldum bebegimin cikarken sesini tentene temas fln cok gzl zaten onu gorunce agladim cok duygulandim cok gzldi melegim odama goturudklerinde hala idrak edememistim saskin gozlerle bizimkilere bakiyordum 4 saat uyusuktum zaten bebegimle ilgilendim sonrasinda ayaga kalkma olayi en onemlisi beni burda cok korkutmuslardi oyle sanildigi gibi degil evet can acisi var ama oyle ic organlarin lap diye yerine oturmuyor atmasyon bu kalkmak zor oluyor korktugun icin sonra cok yavas 1 saatte en fazla 10 metre 🙈 yurumustum ama insanlik icin kucuk benim icin buyuk asamaydi gece boyunca hic uyuyamadim herkes baygin dusmustu ben ayaga kalkmaya calistim esimi annemi sirayla uyandirip beni yurutun ddm gazimida attim ertesi gun 24 saat dolmadan ciktim siz siz olum dr cik demeden ben iyiyim deyip cikmayin cunku evinizde serumlar igneler yok hastane bu konuda en iyi yer sonra aksamina benm gbi acillik olmayin hastanede bebek cok aglamiyor zaten kahve isteyin ailenizden icin makyajinizi yapin lohusa takiminizi giyin resimler cekinin 3vinize gidince mukkemmel bi is yaptiginizi en iyi en guzel anne oldugunuzu dusunun sonra 1 bardak rezene anason icip rahatlayin hastanede mutlaka gecelik giyin pansuman kanama varm8 hasta bezi degisimi vb seylere o cok iyi oluyor ben pijama lohusaligi hastaneden cikarken giydim evime geldim. 😊 simdi yine hamileyim budefa basima gelecekleri biliyorum ilk deneyim inanin daha kolay oluyor.
aezgi Yk6321 canım valla ben hastanede bile toparladım sadece 1 hafta böyle ara ara saniyelik diyim sana dikişlerim yanıyodu sonra geciyordu eve geldim işimi gücümü yaptım banyomu yaptım hic sorun yasamadım hatta söyle diyim göbek falanda kalmadı doğum yapmamıs gibiyim hep derler sezeryan öyle söyle göbek kalır hepsi hurafe 😀sadece bol bol yürü haraket et öyle toparlarsın ücret konusundada ben özelde doğum yaptım medical park florya doğum paketi almıstım ama ekstara spinale 450 tl ödemiştik
aezgi Yk6321 he bide ameliyattan cıkınca zangır zangır titredim korktum dişlerim kırılcak diye 😁 onunda sebebi rahim toparlasın diye iğne vuruyolarmıs ondan titriyorsun olurda titrersen korkma sakınm👏🏽😊
Selinbarand Busrans Mart 2020′de myom ameliyatı oldum, sezaryen gibi açtılar. Korkulacak tarafı yok, son derece konforlu. Ameliyat sonrası rahatça tuvaletini yapabiliyorsun, 2 haftalık süreçte bol bol dinlenmek gerekiyor
Yk6321 aezgi sağol Cnm benim ilerde bel ağrısı bırakmasın da her ağızdan bir laf çıkiyo bizde ister istemez tereddütte kaliyoruz
Mom3 fatos5306 sezeryan acısı nasıl birşey hani ilk ayağa kalkarken yaşadığın nasıldı,adeyt ağrısı gibi mi yoksa pişik olur da sızlar ya öyle mi
fatos5306 Mom3 benim çok sıkıntılı olmadı çok yavaş hareket ederek kalktım yataktan bide hep karşıya doğru baktım yere bakınca sıkıntı oluyomuş bi iki adımdan sonra açılmaya başlıyosun zaten
mmek_2014 2 kere sezaryen oldum ikiside çok rahat geçti çok çabuk toparlandım. İkincisini 27 gün önce oldum şu an normal hayatıma döndüm hiçbir şikayetim yok. Aynı gün ayaklandım bütün gün hastanede yürüyüş yaptım. Bir hafta sonra evi silip süpürdüm market alışverişimi yaptım. Sezaryen asla korkunç bişey degil rahat olun korkmanız gereken hiçbir şey yok 😇