Busrans hayır değil canım ameliyata girmenle çıkman yarın saat. Belden aşağın uyustuktan 10 15 dakika sonra bir aglama sesi sonra yanağında sıcaklık 😍 bı bakmıssin bebisin doğmuş evet ağrın olacak evet belki basın agriyacak ama hepsi geçecek hiç bir acı kalıcı değil. Geriye sadece evlat kalacak güzel şeylere odaklan iyi düşün hayaller kur Allah da yardım eder her şey güzel olacak ben 2 sene önce spinal sezaryen oldum şimdi ikinciye Hamileyim ☺️