Sevgi979 Kelebekkk benim kanamam adet kanamasi gibi buyuklu kucuklu parcalarda geliyodu surekli. Betam hoc yukselise gecmedi malesef. Umarim senin kotu sonuclanmaz hersey yolunda gider
Kelebekkk Sevgi979 benim de küçük küçük parçalar gelmeye başlamıştı. Dün kürtaj yaptılar ama değer cok düşmedi. Yarin da yeterli düşüş olmazsa dış gebelik tedavisine başlayacaklar. 😔
Sevgi979 Tostosunannesiii yok ilac ve antibiyotik verdi kendiliginden dustu. Antibiyotigide enfeksiyon durumu falan olmasin diye vermisti
Sevgi979 Kelebekkk cok gecmis olsun kendim yasamis biri olarak soyluyorum belki cok zor ama morelini hep yuksek tut yeni bi bebek icin cabala hemen tevani ol devam et cunku bende oyle yapiyorum. He bide eicak tut kendini usutmemeye ozen goster
Kelebekkk Sevgi979 Rabbim tez vakitte hayirlarla sağlıklı gebelik doğum evlat nasip etsin insaAllah size ve tüm isteyenlere. Uyutmadan yaptılar kürtaji o yüzden ağrılı oldu.
balperisi_71 Kelebekkk canım benimde hep yükseldi 2300oldu iğne vurulduktan 1hafta sonra hatbsafadaydi zor etki etti ve 3haftada sifirlandi her hafta beta ve tam kan veriyorduk
Kelebekkk balperisi_71 zor bir süreç hayirlarla atlatırım inşaAllah. Hâlâ iğne ameliyat vs yapmadılar. Kürtaj yaptılar değer düşmezse dış gebelikten emin olup tedaviye baslayacaklar. Bakalim en hayirlisi olsun insaAllah
balperisi_71 Kelebekkk ilk banada öyle yaptılar canım. Sağlıksız gebelik denildi kurtaja aldindm sürekli beta artti öyle iğne oldum. Gerçekten zorduuu