baby3_ Benim iki dış gebeliğimde de beta hcg artışı çok iyiydi. 2.dış gebelik zaten ilk dış gebelik tüpte hasar bıraktığı için oldu. 2.dış gebelik ameliyatına girmeden önce tüp bebek doktoruyla görüşmüştüm. Diğer tüpü de bağlat, riski sıfıra indir dedi ama ameliyatı yapan doktor neden hamile kalma şansını düşüresin ki diye aklımı karıştırdı. Yani aslında tüp bebekte de dış gebelik riski var. Beni korkutan bu. Eşim hiç uğraşmayalım tüp bebek yaptıralım diyor ama kararsızım. 1 sene içinde iki dış gebelik yıprattı beni. Psikolojik olarak da çok sarsıyor malum.
Sen atlatmışsın çok şükür. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın. 🌺 Haberini alırız biz de. Darısı bize olsun.