Cute-Mom Di62 dogo kuzenimde var evde 1 tane 4 yaşında 1 tanede bebek var henüz 9 10 aylık onlara karşı aşırı korumacı davranıyor çocuklara kimseyi yaklaştırmıyor aynı evin içinde kardeş gibi büyüyorlar o yüzden bir sıkıntı olucağını sanmıyorum.
annepanda Di62 bizim bir kopegimiz yok. Ama ben tehlikeli bir hayvan oldugunu dusunmuyorum. Siz nasil yetistirirseniz oyle şekillenecektir. Bazı vicdan yoksunu insan diyemeyeceğim varliklar hayvanları işkence ve eziyetle hırçınlaştıriyorlar.