Di62 kötü köpek yoktur kötü sahip vardır bunu asla unutmayın ,ne pitbullar gördüm bebek gibi ,yetiştirmeyle alakalı 😊dogomuz yok ama kocaman goldenımız var🤭 3 yıldır, inşallah kardeşi de gelince tamamlanacagiz ❤️❤️❤️beraber büyüyecekleri için çok şanslılar 🙏🌸temkinli olmakta fayda var alışana kadar gözlemde olmalıyız diye düşünüyorum