Fatma_7 Ebrulisss sadece kilo kaybı yaşamıyorum elimi ayağımı kaldıramayack kadar düştüm elden ayaktan
Ebrulisss Fatma_7 bi doktoruna danis o zaman canim , pek bende hakkm değilim konuya suan .. bi gozuk en kisa zamanda .. insalalh bi sorun yoktur 🤲🏻
1PrensAnnesi Fatma_7 bende o haftalarda 10 kilo verdim ve sonrasında 2sini aldım son 1 haftada 1ini geri aldım 7kilo hala eksi korkma yani bişey olmaz ilk 3 ay bebek asla senin yemenle beslenmiyo depo kullanıyo
Brcccc Fatma_7 hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor anlıyorum ben de çok kötüydüm asla haplar hiçbirşy fayda etmedi ama yavaş yavaş geçicek inşallah da en tez zamanda geçsin
Selin23 Fatma_7 bende aynıyım zayıfladım açım ama yiyemiyorum asla o kadar koku hassasiyeti ve tiksinme var ki çok iyi anlıyorum sizi inşallah geçiririz bende prilam dr kullanıyorum günde 2 tane ama fayda yok hiçbir şekilde..
1PrensAnnesi Fatma_7 bulantım zaten çok olmadı ben her şeyden tiksinen hamilelerdenim tiksinmekten el değdirmezdim yemeğe hala öyle tiksiniyorum yiyemiyorum iştahım sıfır
Soe Fatma_7 geçmiş olsun benim arkadaşım ikizlere hamileydi ilk üç ay 6 kilo vermişti. Bebekleri gayet sağlıklı 1 yaşlarını geçtiler. İlk aylar zaten bebekler bizim vitaminlerden besleniyor rahat olun