Fatma_7 ben de ilk haftalarımda çok bulantı yaşadım. Kusma fobim de var benim pek kusamadım bu sebeple; ama bazen keşke kusabilsem de rahatlasam dedim. Ben genelde bulantı çektiğimde kendimi duşa attım. Duş almak, evin içinde veya dışarda evin önünde yürümek bana çok iyi geldi. Bazen de lavanta yağı ile şakaklarımı ovdum. Çünkü doktorum bana ilaç vermedi ve bulantı anında ne yersem yiyeyim geçirmediği için ben bu yöntemleri bulmuştum. Ben kusmamama rağmen 2 kilodan fazla vermiştim. 14. Haftada rahatladım çok şükür hala oluyor arada bulantı ama o zamanlar gibi şiddetli değil. 🙏🏻