KubraNur52 geçen sene dış gebelik yaşadım inan ağrısı uykumdan uyandırırdı. Uyurken sürekli karnım çok ağrıyor diye sayıklarmışım eşim söylüyor. 6+3 sata göre bi gece şiddetli bi sancıyla uyandım ama adet sancısıyla alakası yok bu sancının. Tek taraflı şiddetli bi kasık ağrısı, tuvalete gittiğimde kan gelmeye başladı, kan da adet kanı gibi yoğun kıvamlı değildi damla damla sanki bıçakla kesmişler de kanıyor gibi. Şimdi tekrar hamileyim ara ara adet sancısı gibi sancılarım, kasık ağrılarım oluyor ama dış gebelikteki ağrıyla uzaktan yakından alakası yok. Öncelikle içini ferah tut, sağlıklı bir bebekse seninle birlikte kalır kalacaktır zaten, umarım en güzeli olur ikiniz için de.