Gizemshn benim yaklaşık beş hafta oldu şeker yüklemesinde çıktı şekerim tam olarak uyduğum bir liste yok kendim dikkat ediyorum, bir hafta boyunca günde 6 kez ölç dedi Dahiliye doktorum sınırı geçerse gel geçmezse böyle devam et dedi, bir hafta düzenli ölçtüm ve kontrol altına aldım şimdi farklı şeyler yedğimde ölçüyorum 6 kez ölçmüyorum, eğer sınırın çok altına düşerse ekleyebiliyorum ama yine de yasak olan şeyleri değil, Beyaz ekmek hiç yemedim mesela yoğurdu ve sütü de yarım yağlı tüketiyorum pilavı da yalnızca bulgur yiyorum, kızartma da yemiyorum ızgara şeklinde yiyorum etleri ve öğlen yiyorum akşam sebze yemeği yiyorum tatlıyı da birkaç kez yedim biri doğum gunumde yarım dilim pasta bir de kendi yaptıgım sütlaçtan yedim🤭