2 sene önce ablam egepolde doğum yaptı 1 sene önce de bir arkadaşım. Aslında hastane bence iyi. Eşleri içeri almamaları biraz sıkıntı gibi ama işte önlem amaçlı. Fakat bahardan beri 2 kere zam yaptılar 90 lira olan muayene 175 olmuştu e şimdi ocak yeni yıl yine zam. Doğum ücreti de artınca ben yeni hastane doktor arayışına girdim. Ege şehir ümran hanıma gidiyorum eşimi de alıyorlar içeri.Konuşması karşılaması güler yüzü yetiyor. Her şeyi anlatıyor ben çok memnunum kendisinden