aslihancvk Gebelik şekeri ve gebelik koleztazi çıkınca doğum için günümüz belli oldu salı günü nasipse doğum olacak dua edermisiniz bize de 🤲💙😶
Ozlemmm-06 aslihancvk bende de gebelik şekeri var bugün doktora gittim 39 haftada alırız bebeği diyor
NedAlpas aslihancvk merhaba bende de gebelik kolestazı çıktı yarın doktorum ile konuşacağız bakalım . Kaçıncı haftadadasınız ?
Rmeysa_1661 aslihancvk görümcem de 37 haftalık iken doğum yaptı şuan da 7 aylık oldu bile dualarım sizinle rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗🤲
aslihancvk Ozlemmm-06 ben insülin kullanıyorum günde 4 defa ve dusmeyince 5 gün hastanede yattım şimdi daha fazla riske atamam dedi doktor
Mavininannesiseyda Ozlemmm-06 ben 25 haftalığım şeker testini bugğn yaptırdım. Siz kaçta yaptırdınız ve kaç çıkmıştı sonuçlarımı doktora Cuma göstereceğim.
Ozlemmm-06 Doğuma giderkende insülin alıyomuyuz son ana kadar kullanıyoruz demi birde cnm bugün vurunamadım hastaneye gidince gelincede saati geçti bugün öle kaldı ben yapmalıydım bilemedim
aslihancvk Ozlemmm-06 evet iğneye devam edilecek zaten birgün önce yatış yapılacak orda takip edilip ertesi gün doğuma alacaklar
aslihancvk Ozlemmm-06 evet çok yüksekti şeker bebek şişmeye başladı bı hafta yatınca hastanede dengeledik çok şükür şimdi düzenli gidiyor
SeldaErtem aslihancvk hakkında hayırlısı olsun canım benim hayırlı doğumların olsun insallah sağlıkla yavruna kavuşmam dileğiyle acaba şekerden dolayımı önce yatırıp kontrol altına alıp sezeryana alacaklar bizide bilgilendirirsen seviniriz
aslihancvk NedAlpas 35+5 im canım iki haftadır koleztazi yasiyorum heryerim yara içinde o yüzden daha fazla ne seni ne bebeği riske atamam dedi doktorum
NedAlpas aslihancvk ben de uyuyamıyorum kaşınmaktan o kadar kötü bir şey ki uykusuzluğumamı yanayım kaşınmaktan delirmeme mi yanayım 🤦♀️ Kaşınmadık yerim yok ve böyle bir kaşınma yok nasıl bir dertmiş bu 😔
aslihancvk NedAlpas sorma bende aynı durumdayım kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ona dayanamıyorum diyordum ama bu kaşıntı onu bile geçti yaraların üzeri tekrar kaşınıyor ya onun acısı berbat bişey 😔 Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲
mrvk02 NedAlpas Allah sabır versin. Yarın 40+0. Günümü dolduruyorum hala gelen giden yok. Kaşıntıdan çıldırmak üzereyim
NedAlpas aslihancvk amin inşallah gerçekten bi kaşıntının bu kadar hayatttan soğuracağını bilmezdim 🤦♀️
NedAlpas aslihancvk merhaba bu arada sana iğne yapıldı mı bebeğin ciğer gelişimi etkisi için . Ben bugün 2 doz oldum
aslihancvk NedAlpas bende pazartesi yaticam hastaneye o zaman yapilcak ciğer geliştirici iğne salı da doğum
NedAlpas aslihancvk ben bugün iki doz vuruldum yarın da iki doz yapılacak bir de bugün yeniden tahlil verdim
merenimo aslihancvk merhaba hayirla kucaginiza alin insallah bende de gebelik kolestazi cikti 31 haftalik hamileyim. Ursactive diye bir ilaca basladim sizi neden daha bekletemediler acaba?
aslihancvk NedAlpas 12 saat arayla ikişer doz yapılacak dedi doktorum bana da. Kaşıntılar yüzünden yara olmayan yerim kalmadı 😔 tekrar tekrar kaşınıyor yaralar kanıyor gücüm kalmadı