Asyaayaz1 canım ben doğum yapalı 9 ay oldu doğmadan önce oda yaptım hem odasına büyük yatak beşik aldım birde anne yanı beşik aldım 9 aydır yanımdaki beşikte yatıyor anne yanını daha basit portatif bir şey aldım hem odadan odaya taşıyorum rahatça hemde yanımda yaşını geçtikten sonra odasında yatırmaya başlıcam🌸