Asyaayaz1 odası için aldığım büyük bir beşiği var onu yatağımızın yanına koyacağız nasipse. Bir de küçük seyyar beşik aldım onu da oturma odasına koyacağım ama bulunduğum her yere taşınıyor. Ben bebiş yeni doğmuşken annem yanımda olacağı için annemle beraber yatak odasında yatarız diye düşünüyorum. Ya da oturma odasında bilmiyorum. Ona göre hangi beşiğe koyacaksam koyacağım. Annem gidince de yatak odasında bizimle beraber uyur diye düşündüm, gündüzleri de oturma odasında uyur yatak odası çok uzak kalıyor çünkü oturduğumuz odaya, hayırlısı ve sağlıklısı ile gelsin bebeklerimiz inşallah♥️