denizanasi1 Normal doğum bı süreç,Kimi hastaneye girdikten iki saat sonra doğum yapıyor kimi iki gün sonra doktorun bence bununla uğraşmak istemeyen biri demekki canım. Gün,saat verilsin yarım saatte işi bitsin aldığı paraya baksın kafasında demekki. Tabiki istiyorsan veya mecbur bir durumda sezeryan da bı doğum şekli ama normal istiyorsan kesinlikle doktorunu değiştir canım