denizanasi1 çok şaşırdım yani ne demek merak için normal doğum yapıyolar . Boşa mı normal doğumun daha sağlıklı olduğunu savunuyo uzmanlar zorunlu sezeryan olmadıkçaa . Ve ben ikinci bebeğime hamileyim. İlk doğumumu normal yaptım merakımı giderdim ve ikincide bir sıkıntı çıkmazsa normal olucak inşallah.