Geçen gün detaylı ultrason için randevum vardı. Radyoloji doktoru bir kaç kez karnımı salladı bebek yüzünü göstermediği için bir ara yüzünü açtı hemen fotoğraf aldı hemşire de bütün kontrolde telefonuma video cekti. Aynı gün doktor kontrolünde renkli görüntü için de yine yüzünü kapatmıştı bebis doktor yine sarstı biraz karnımı yine göründü yüzü. 12. Haftadan beri görüyoruz renkli olarak😌😌 bazı doktorların cihazları gelişmiş oluyor o yüzden herseye bakabiliyorlar