2zlerinannesi benim de tüp bebek denemelerim olduğu için bende kendimce bildiklerimi yaziyim istedim 😊 öncelikle hayırlı olsun hamiledir muhtelemen tüp bebekte dış gebelik olma ihtimali normal gebeliklere göre daha düşük çünkü embriyo direk rahim içerisine bırakılıyor. İki gün arayla iki kat artıyorsa betası sıkıntı yoktur muhtemelen. Tüp bebek sürecinde gittiği doktora devam etme zorunluluğu yok ama bilgili başka bi doktorda devam edebilir bazı uzman veya doçent doktorların kendi uzmanlığı yanında tüp bebek uzmanlığı da varya o yüzden onlar daha dikkatli oldukları için onlarda devam edebilir. Tüp bebek gebeliği de normal gebelik süreci gibi ilerler ikili test veya ayrıntılı usg zamanları aynı olur hatta gebelik haftasını da son adet tarihinin ilk gününden hesaplanır aynı diğer gebeler gibi doğum konusuna gelince de tüp bebekte kesin sezaryen yaparlar diye bi söylentiler var ben çok okuyorum burda hem tüp bebek yaptırmış hemde hemşire birisi olarak öyle bi zorunluluk yok dediğim gibi gebelik oluştuktan sonra da tüp bebek diğer gebelikler ile aynı değerlendirilir sadece tüp bebek kıymetli gebelik diye geçtiği için tüp bebek bebişleri kıymetli bebekler diye geçtiği için doktorlar anneye teklif eder anne kabul ederse yapar ama tüp bebekli normal doğum yapanda bi sürü kişi var. Tekrardan hayırlı olsun 😊 doktoruyla görüşsün kan sulandırıcı hap başlatan bazı doktorlar var önlem amaçlı herkese vermiyorlar verenler var vermeyenlerde var doktoru daha iyi bilir inşallah sağ Salim kucağına alır 😊