Merhaba 🙋🏻♀️
Biraz açık yazacağım lütfen kusura bakmayın çok merak ettiğimiz bir konu, bu konularda pek bir bilgim yok o yüzden size sormak istedim.
Eşimin abisinin bir rahatsızlığından dolayı bebekleri olmuyordu ve son 5 senedir tedavi araştırıyorlardı. Ne denedilerse bir türlü sonuç alamadılar ve en sonumda tüp bebeğe başvurdular. İkisinin de ölçümleri yapıldı ve eltimde bir sorun olmadığını hatta yaşıtlarına göre hamile kalma olasılığının daha yüksek olduğunu öğrendik (32 yaşında). Çok şükür kist falan da yoktu fakat eşimin abisinin sperm hızının olması gerekenden daha yavaş olduğunu öğrendik 2 Ocak’ta transfer yapıldı ve 5 Ocak’tan beri beta hcg takibi yapılıyordu. 8 Ocak’a kadar betasında artış olmadı fakat 9 Ocak’ta betasında artış gözlemlendi. 10 Ocak’ta betası bir önceki günle aynıydı ve ayın 10’undan sonra düzenli bir şekilde iki katı artmaya başladı. Bugün doktoru izinli olduğu için kafasındakileri soramamış, doktorunu aradığında da ulaşamamış o yüzden aranızda belki tecrübeliler vardır diye sormak istiyorum. Bu konularda hiçbir bilgim yok lütfen sorularımı maruz görün.
1- tüp bebekte dış gebelik riski mümkün mü (betası geç artmaya başladığı için bunu merak ettik)
2- 4 tane idrar testi yaptık 4’ü de pozitif, kesin hamile midir (uzun bir tedavi sürecinde hiçbir şeyden sonuç alamamışlardı ben hamile olabilirsin desem de inanmadı 😅)
3- tüp bebekte kontrol süreci nasıl ilerliyor? başladığı doktordan devam etmesi mi gerekir yoksa dosyasındaki bilgileri başka doktora vererek doktor değiştirebilir mi?
şu an gittiği doktor bütçelerini zorluyor bunu o yüzden merak etmiş
İnternetten de baksak yaşadığı şok etkisiyle inanmak istemedi aranızda tecrübeliler varsa onların yorumunu okutacağım belki inanır 🙈
Çok teşekkürler şimdiden 🙏🏻