malatya4444 giyus06 o agrilar git gide artar nisanin geldiyse sancilarni takip et dakika tut birden de bastirabilir sancilarn bnde birden girdi kabiz oldm sandm gaz sancisi gibiydi cunku oglanlarimda adet sancisi gibiydi sanlarm bunda degisikti
61Aysen giyus06 Canm benimde nişanım geldgnde 3 kez felan leke görmüştüm ertesi gn doğum yaptm bebeğim suan 12 günlük
Aynurr16 giyus06 benim üç gün gelmişti suyun falan geliyomu ona dikka et sızma falanda olmasın en önemlisi o
giyus06 Aynurr16 smdilik biseu yok acile gittik ama acılmam hala 1 cm nstde sancılarım cıkmadı serviks agzımı ne yumusamıs ebe dedi
Hamideee5 giyus06 bende bugün çatı muayenesi oldum kanama biraz uzun sürdü hafiften hala var nişanla nasıl ayırt ettiniz gelen kanamayı
giyus06 Hamideee5 çok farkediyor canm normal kanla nişan cok farklı sümüksü kıvamında kanlı uzayan bi kıvamı var mutlaka farkedersn
Rukiye_81 39+3teyim.ne sancım var ne akıntım var. Oğlum olacak normal istiyordum doğumu ama maalesef olmuyo. Doktorum kendisi ameliyat olacağı için çarşamba alacak sezeryanla. Var bunda da bir hayır dedim. 4 gün sonra kavuşuyorum inşallah sağlıkla❤️💙
Ftmyldz12 MehZey pembe yada kahverengi bir rengi var mıymış sadece sarı sümüksü akıntı mıydı acaba bilginiz var mı
MehZey Ftmyldz12 onun anlattığı sadece sarı renkte imiş hiç kahve veya kan pıhtısı görmemiş ama bı rulo pecele bitirmiş
MehZey Ftmyldz12 onun anlattığı sadece sarı renkte imiş hiç kahve veya kan pıhtısı görmemiş ama bı rulo pecele bitirmiş