Merhabalar,
Biz gebelik planlıyoruz ve doktora gittik bana Sidefer folik asidi verdi. Fakat ücreti gereksiz pahalı geldi bana bir kutusu 98 tl. Bugün sağlık ocağına gittim o doktorda bana Folbiol adlı folik asidi verdi bunun fiyatı daha uygun. Fakat bazı yorumlarda folbiol dozunun çok yüksek olduğu sakıncalı olabileceği yazıyor. Kullanan var mı? Lütfen destek😔