Merineri amin amin.. inşallah bizi laboratuvarlar bizi böyle para verelim diye ikili testlerimizi riskli çıkarmıyordur . Artık aklıma bu geliyor . Buradaki yorumları okuyorum hergün bir sürü anne yazıyor ikili riskli geldi diye. Bizde evlat duygusu içimiz rahat olsun diye para verip dna yaptırıyoruz napalım..