Hnd43 dua edicem ben de sizin için 🤲🏻 ben ilk gün çok ağladım 4′lü test sonucu çıktığında. Sonra baktım ki böyle çok kişi var fetal dnası temiz gelen. Siz de içinizi ferah tutun istediğinizde yazın bana eşekten düşenin halinden eşekten düşen anlar demişler hakkaten:)