Bende kasım ortasından itibaren beklemedeyim. 34. Haftadayız bizde. 16 kasım ve sonrası olabilirmiş bakalım hayırlısı hakkımızda kızlar. Aşırı heyecan ve bazende yüksek huzursuzluk yaşıyorum. Nasıl olucak bir sürü düşünceler var tabi kafamda eminim herkes yaşıyordur bunu😖