Ozlem13 Kasım sonu yada aralığın başında Doğum yapıcam inşallah biraz korku başladı bende sizlerde durumlar nasıl güzel anne adayları 🙄
Tunti Ozlem13 canım benim de aralığın 9undan itibaren doğum bekleniyor, çok heycanlıyım günler geçmiyor gibi🙂
AlmiraMerve Ozlem13 benimde 37+2 31 aralık ☺️eyer Sona kadar beklerse rahim agrılarınız başladımı içten içten bıçaklanma acısı gıbı 🤔
Tunti Ozlem13 canım benim 37. haftam ama 9 aralık normali 31 aralık 😃D noel baba gibi gelecek oğluşum 😃 Zeynepemre benimki yay olmakla oğlak olma arasında gidip geliyor ya bakalım 😃
UgurDilaraNarin Tunti canım öncelikle geçmiş olsun ben 3.ayıma girene kadar hep lekelenme oldu panik yapma ayaklarını uzatmaya bak ne gelirse allhtan gelir içini ferah tutmaya çalış bebeğinde tutunmaya çalışır
Neseli68 Benim de 26 Kasım görünüyor kızlar , Doğum tarihi benimkisiyle aynı 😍 Umarım o gün doğar minik kuzum 🙈🙊🙈
Kamilla Neseli68 bende de 19 kasim dogum gunum kizim da o zaman dogursa 26 yasima en guzel hediyye olucak. 17.11.17 olursa da guzel olur
Tubanur 27+5 haftalığız doğumum 30 aralık görünüyor ve heyecan korku endişe hergün biraz daha artıyor bende az kaldıııı🤦🏼♀️☺
Gizem_37 Neseli68 banada iki tabe antibiyotik verdi doktor biri krem biri hap baska birsey vermedi tuvaletten sonra kuruluyorum su degince daha cok kanama oluyor