Busracrt Hamideee5 yok allaha şükür kanama olmadi benm . Siizn neyden olmus bakmadi mi sonra neyden olmus
Pukiyolda Busracrt ben de sordum aynısını her geldiğimde yapacak mısınız diye , doktorum da normal doğum olur sancıların gelirse açıklığa bakmak için ebe yapar dedi
Pukiyolda Busracrt bence ebe önemli . Buradaki doğum hikayelerinde de çocuğun başı gelene kadar, açıklık 8-10 cm olana kadar ebe ilgileniyor. Sadece bebeği çıkartmak için doktor geliyor ☺️
Pukiyolda Mucizeeemmmmmm bu arada gönlünüzü ferah tutun inşallah zamanında doğar , annesini üzmez , iyice gelişimini tamamlar amin🤲🏻🥰
Pukiyolda Aynurr16 aaaa öyle mi kim, ben kanalda olmayınca sancı da olmaz diye düşündüm hani sancı olsa bebek inmez diye düşünmüştüm teşekkür ederim 🌸
Aynurr16 Pukiyolda sancı olursa bebek iner merak etme olmadı benim gibi suniyle doğurursun benim iki cm açıklık vardı bebek kanslda değildi sıfır sancıyla doğurdum
Ssmzsh Pukiyolda bende 38+0 ım bebiş benimde aşağıda değil ama doktorum çatı muayenesi yapmayacağım ultrason ölçümleri yeterli dedi 🤷🏼♀️ sık takip ediyor Bemde hareketler yapayım bakalım burda bekliyim ☺️
Pukiyolda Ssmzsh ay aynıyız😍 böyle aynı hafta olunda yabancı ülkede hemşerimle karşılaşmış gibi hissediyorum🙈😂
Pukiyolda Hamideee5 yaaa 🥺 benim olmadı .hatta burada okuduklarım kadarıyla lekelenme bekledim takip ettim olmadı . Doktorunuzu bilgilendirdiniz mi önemli miymiş
Pukiyolda Elifhusna ay maşallah maşallaaah 😍 buraya eeeen pozitif en güzel doğum hikayelerimizi yazalım inşallah 😍
Pukiyolda Mucizeeemmmmmm İnşallah zamanında olacak doğumunuz sağlıkla kavuşacaksınız🤲🏻 Anne duası kabul olur derler inşallah olur🥰
Pukiyolda Elifhusna daha geçen hafta karar verebildik 🥺 en zorlandığımız kısımdı İnci Ada olacak 🌸 sizin😍
zeyno_gr Pukiyolda Gir sıcacık duşun altına squat çek aman kayma dikkatli ol ☺️ Ben hep yaparım bebeğim kanalda ama açılma varmı bilmiyorum 2. Gebeliğim oldugu için doktorum çatı muaynesi yapmaya gerek duymadı zaten kanalda dedi ☺️