Yldz3 Gamzeakd beyinde hasar falan diyorlar çok korkuyorum canım çok canım yanıyor sabahtan beri ölü gibiyim 😪
Yldz3 Tunar Allah razı olsun 😪 beyine oksijen gitmemiş çok korkuyorum kalıcı hasarlar diyorlar riskli diyorlar yani net bir şey demiyor oladabşlir olmayadabilşr siz büyüdükçe gözlemleyeceksiniz dediler 😪
Olcaygokdeniz Allahım size ve yavrunuza acil şifalar versin bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🙏🤲🤲