İçim yanıyor 😪 ihmallik yüzünden bebeğim nefessiz kaldı içerde acil sezeryana alındım 12 saat acı çektim ama normal doğmadı devlet hastanesi olduğu için son dakikaya kadar almadılar 😪 yavrumun yüzünü göremedim sesini duyamadım 3 gün Ankara’da kalacak ciğerim yanıyor Allah Rızası için dua edin nolur çok acı çekiyrojm hep alttan dikişim var hem sezeryan 😪 yavrum için dua nolur