FZehraColak asude456 değerlerimi detaylı bir şekilde gönderdim. artış belli bir seviyeden sonra düzensizleşti ve kanamam hiç olmadı. Erken teşhis edildiği için tüplere zarar vermeden kürtaj oldum.
FZehraColak asude456 yaa çok üzüldüm 😔 geçmiş olsun canım. Rabbim tez zamanda sağlıklı bir gebelik nasip etsin insallah 🙏