asude456 kızlar beta hcg iki günde bir iki katına çıktı ama dün gece lekelenmem başladı çok ağrım oldu kahverengi sümüksü bi şekilde peçeteeye geliyor neden oluyor acaba kese görülmediğinden bişeyde kullanamıyorum düşük mü yapıyorum acaba
mlkkk asude456 yerleşme kanaması olmalı kese gözükmeden dış gebelik olup olmadığı bilinmez yüksek ihtimal yerleşme kanamasıdır
FZehraColak asude456 dış gebelik teşhisi için çok erken doktora gitmelisiniz. ben dış gebelik geçirdim kese görünmedi ama gec döllendiyse diye her ihtimale karşı progestan vermişti doktorum.
asude456 kardelen214 csnım kese görülmeden progestan vermıyolarmıs belkı sağlıksız bı gebelıkse kendılığinden düşsün diye
26Merve asude456 Canım o haftalarda bende de oldu keseyi görmeden ilaç ta vermiyorlar tutunması için dış gebelikte diye sen içini ferah tut
mlkkk asude456 hayır daha keseyi görmemişsiniz ki beta değeriniz çok çok düşükten artıyor zaten yerleşme kanaması olması gereken seviyede seyrediyorsunuz beta değeriniz artıkça kese rahimde oluşmaya başlayacaktır sizinki yerleşme kanaması
mercimekkoftesi1 Parlak kırmızı kanama sıkıntılı oluyormuş, kahverengi kanama çok riskli değilmiş doktorum söylemişti. Ama sen yine de ihmal etme bi doktora git 🙏🏻
mlkkk asude456 beta değeriniz olması gerektiği gibi çok güzel artıyor bu akşam kan verdikten sonra bi sıkıntı yoksa iki günde bir en fazla iki katı artırarak 3000 e kadar kan vermeyin 3000binden sonra doktorunuza gidin keseyi o zaman görürsünüz gerek yok erken gitmenize alttan muayeneyle uğraşmanıza
FZehraColak asude456 benim değerlerim şu şekildeydi ilk 63 le öğrendim 2 gün sonra 229-3 gün sonra 1093- 2 gün sonra 1737- 2 gün sonra 2445- 1 gün sonra 2038- 1 gün sonra 2252 ie kürtaj oldum. vajinal muayenede rahimde kese görünmedi. kese rahim dışında kanalda görüldü malesef. değerlerim ilk başta çok düzenli bir şekilde arttı. ama kanamam hiç olmadı.
asude456 FZehraColak kanamız oldumu pekı teşhis konulmadan önce cnm ben doktora sordumm , dış gebelık iki kat artmaz dış gebelik değil dedi 😞
FZehraColak asude456 değerlerimi detaylı bir şekilde gönderdim. artış belli bir seviyeden sonra düzensizleşti ve kanamam hiç olmadı. Erken teşhis edildiği için tüplere zarar vermeden kürtaj oldum.