YazeeL ben doktoruma gecelik şart mı diye sordum 😅 dikiş kontrolü için istiyoruz dedi, bir tane olması yeterli olur dedi. Ben de 2 takım pijama, 1 tane de gecelik koyacağım çantaya. Üstüme de kalın hırka almamı söyledi, doğumhane soğuk oluyor, gebeler üşüyor dedi