Ilaydaylmn bende de vardı bakarken de vardı sürekli adet duzensizli oluyordu bebek istiyorduk ama olmuyordu çok doktor değiştirdim ama en sonun iyi bi doktora denk geldim şükürler olsun tedavi oldum ilaç tedavisi ondan sonra hamile kaldım Rabbim sizede nasip eder inşallah ve tüm isteyenlere allah şifa versin inşallah 💕💕🤲🤲🤲🤲