Ilaydaylmn canım ben yıllarca polikistlik over durumdan dolayı hastane takibinde olan biriyim. İnan hiç moralini bozma çocuk düşünmeye başladıktan sonra 3 . Ay da hamile oldugumu öğrendim.bazı doktorlar bizim diğer insanlara göre hamile kalma ihtimalimizin daha az oldugunu söyler ve ben çok üzülürdüm. Hayatm boyunca hep olucak mı olmıcak mı süphesiyle yasamak da zor 🤷🏻♀️ Ama Şuanda rabbime şükürler olsun 22+2 yim.👧🏼 Önemli olan tevekkül ve aynı zamanda beslenme,kilo yani 😊 rabbim hayırlı bi zamanda nasip eder inşallah isteyen herkese kucağını boş bırakmasn❣️