Astadavistabeybi 2 cm açılmam olmuş doktorum suni çok zor tavsiye etmiyorum jel verelim vajinadan 2 cm açılma var çok hızlı açılır 4 e gelmesi yeterli dedi epiduralle normal doğum yapabilirsin dedi kabul ettik 🙏🙏🙏🙏korkudan bayılacağım
Oysul Astadavistabeybi merhabaaaa sizi takip ediyordum. Bekliyordunuz. Hadi hayırlısıyla güzel haberlerinizi bekliyoruz. Allah yardımcınız olsun. Bir an evvel sağ Salim ve kolaylıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻🌺🥰
cgelmas Astadavistabeybi doğum sonrası yazar mısınuz Epidural hakkındaki deneyiminizi😌 İnşallah bir an önce sağlıcakla kavuşursunuz😇
istanbul3434 Astadavistabeybi aaa seni hatirliyorum canim dogum haberini beklkyorduk zaten🥰 Allah kolay dogumlar nasip etsin kuzunu saglikla kucagina al insallah🙏 dualarimiz seninle hadi bakalim👍
Astadavistabeybi Oysul Allah razı olsun canım benim heyecan ve korku bir arada inşallah beceririm canım benim
BugleminAnnesi97 Astadavistabeybi hayırlısıyla sağ Salim kavuşun inşallah. Bende epidural düşünüyorum fikirinizi yazarsanız sevinirim. Hayırlı haberlerinizi bekliyoruz ☺️
Astadavistabeybi BugleminAnnesi97 inşallah canım benim aç geçmiştim ama lavman yaptılar şimdilik hiç ağrı sızı yok 🙏
Dilara1503 Astadavistabeybi hadi gözün aydın canım inşallah tek nefeste kucağına alırsın bebeğini dua et bol bol Allah yardımcın olsun 🤲🌼🤗
Heyecandorukta Astadavistabeybi Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah, kolay sorunsuz bir doğum diliyorum 🐣😁
MehZey @Astadavistabeybi Çok çok hayırlı olsun gözün aydın sağ salim kucağına alasın insaAllah ağrısız sızısız çiçek gibi geçsin doğumun dua et bugün benim de sancım tutsun 😀 adım Zeynep 😊
Astadavistabeybi MehZey hepimize dua edeceğim rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏sağsalim kavuşalım .
Arasarzu Astadavistabeybi Zordu canım ama toparlanıyorum sen nasıl oldun bebeğini kucağına aldın mı 😊