Banubaytok benim dişimde apse yapmıştı banada antibiotik yazdı doktor aldım kadın doktorumu aradım içebilirsin dedi üçüncü gününde kesildi ağrı aradan iki hafta geçti şimdi tekrar başladı antibiotik sadece ağrıyı gideriyor apse çekilmediği süre çekersin bende doğumdan sonra cektircem