Banubaytok Arkadaşlar 18 +5 hamileyim bugün doktora gittik dışım için apse yapmış bana antibiyotik ilaç verdi kullanan oldumu hamilelerde bebeğe zarar veriyomus ben korktum almadım kadın dogumda isticem
Melike0642 Banubaytok Benim de dişim ağrıdı canım önce dişçiye gittim augimentin diye antibiyotik verdi ordan kendi doktoruma gittim doktor icebilirsin sıkıntı yok dedi bebeğe zarar vermiyormus bana verdiği antibiyotik en iyisini doktorun bilir ona danışarak iç 😊
Banubaytok Hosgeldinbebek korktum annem kadin dogum nr yazarsa onu al dedi dişçi yazdi esim almadi kadin dogum zaten imzasi olmadan cekmiyo apse yapmis
Baldananne Benim hamileliğim antibiyotik içerek geçti malesef 20lik dişimin ameliyatla alınması gerekiyordu düşük veya erken doğum riski var diye yapılmadı gönül rahatlığıyla içebilirsiniz içmemeniz sıkıntı bebeğe
Banubaytok Baldananne aynen brnimde dusuk riskim var ve cekmedi apsr var diye ilac yazdi almadim korktum
Banubaytok Melike0642 ismi ne ogrene bildirimiyim olmadi ezaneye gidip sorarim aynısıysa ozaman korkmayim
Banubaytok baobei doktora bi hafta sonra verdiler randovu benim bi hafta bu dis apse yapmis nasil beklicem bilmiyom dişçi ilac berdi herkez korkuttu icme doktorun dan al diye
Melike0642 Banubaytok Canım augimentin diye bı antibiyotik ama kafana göre içme sen kendi doktoruna danış öyle herkeste aynı olmayabilir çünkü 😊
annepanda Banubaytok benimde disim ağrıyor. Doktoruma danıştim dun izin yazdı. Dişci kabul ederse yaptirabilirsin dedi.
annepanda Banubaytok benim doktorum yazdı kağidi imzaladı. Uzerinde ne sekilde tedavi uygulayabilecegi yaziyor.
Banubaytok Melike0642 bana doktor ilaç yazdı da adını bilmedim için gitmedim akşama doğru bi gidip sorarım eczaneye disci zararı olmaz bebeğe dedi eğer için rahat etsin istiyosan doktorunun yazısını al dedi
Demetslt Banubaytok 16. Haftadan sonra kullanabiliyosun diş cekimi de yapabiliyorsun. Gecen hafta bende disimi cektirmek icin doktorumdan izin istedim 13 haftalik oldugum icin izin vermedi 16. Haftadan sonra bu islemi yaptirabilirsin dedi
Banubaytok Demetslt Ya benimki apse yapmış oda hem doktordan izin belgesi almam lazimmis hem anbiyotik kullanmam lazimmis
Banubaytok Banubaytok ben başka kadın doğuma gitsem bisey olmaz demi benim doktor uzakta ha diyince gidemiyom bi haftaya verdiler randovu onu bekleyemem kapsa yapmış bebeğe bisey olmasin
annepanda Banubaytok ben henuzndisciye gitmedim. İlacda almadim. Bugun gidicem kabul eden doktor bulabilirsem bir gizli curugum varmis dolgu yaparlar insAllah