Denzi Heyecandorukta yaa gerçekten mi😇. Anne ve baba olarak gerçekten çocuklarımıza isim koymak çok zor. Benim en büyük hayalimdi ve gerçek oldu Allahıma bin şükür olsun ki🙏🏻. Rüzgar ismi eşim ve benim çok hoşumuza gidiyor. İkinci isim koysam mi koymasak mı çok kararsızım🤗
Heyecandorukta Denzi Bizde çok beğenerek belirledik ismi, hatta odaya aydınlatma yaptırdık. Ama birkaç gündür aklımıza düştü ikinci isim ege olarak 🤔 Kararsısız bizde 🐣 Sağlıkla gelsinler, bizim az zaman kaldı bir de 🤔🐥
Denzi Heyecandorukta İnşallah, bebeklerini bekleyen tüm annelerin😇. İnşallah en kısa zaman içinde net karara varırsınız🙏🏻🤗
N_A_Z_L_I_M Denzi Canım benim de oğluşum olacak Allah’ın izniyle İlk oğlumun Adı Miraç ☺Rüzgar adını koymuştuk doğmadan önce Miraç kandilinde doğdu değiştirdik .Şimdi eşim yine diyor Rüzgar diye ama tam olarak karar vermedik olursa da tek isim koyarız ikinci ismi sevmiyoruz
Denzi N_A_Z_L_I_M Rüzgar ismi zaten kenliğinden class ve havalı bir isim. Bizde 2.ci isim düşünmüyoruz ama yinede bir araştıralım dedik💙
momelif Denzi ruzgar en sevdigim isimlerden ve bence tek yeterince class fazlasina gerek yk Allah bagislasin