Denzi Aaa bizde Rüzgar koyacağız kısmetse ❤️ Rüzgarı tek başına düşünüyorduk bizde, bikaç gündür acaba yanına Ege mi eklesek diye düşünür olduk. Kapı süsü ve yastık yaptıracağım fikrimizin netleşmesini bekliyorum. Bir gün Rüzgar diye uyanıyorum, bir gün Rüzgar Ege diye uyanıyorum 😁🐣