MehZey ilk gebeğimde benm de öyleydi yumuşamam dahi yoktu. Bende bekleyelm dedm doktorum beklerz benm için sıkıntı yok ama bebek kakasnı ayapblr yaprsa normal doğm şanan kalmaz demşti. Sıfır yumuşama ile yatış yaptm ilk önce fitil verdi snra suni ikinci gün 16:00 gibi doğm yaptm. Arayanlar sezeryana gir diyip duruyodu hastaneye gelmeyn doğm yapana kadar dedm annemler geldi kaç dega geri yolladm sadece eşim vardı. O yüzden önceğin kendn ve bebeğin olsn