2prensannesi2008 peki doktor 14 Mayıs diyince siz kendi isteğiniz ile mi 29 u beklediniz ?
Kendi sancilariniz ile gitmenin size ne faydası oldu yine suni ile desteklemişler ?
42 haftaya kadar beklemek sizi endişelendirmedi mi hiç kakasını yeme durumu olur bı sıkıntı çıkar fark edemezsiniz gibisinden
🙄