Ebrfth Kızlar kan ilacı kullanmayan varmı bnde kullanmak istemiyorum ama bi yönden korkuyorum birşey olur diye sorun hem ilaç midemi bulandırıyo hemde kabızlık sıkıntısı yapıyor Aranızda aynı skntıyı yasayan kulllanmayan varmı aranızda ❓❓
Rasev Ebrfth benim kanim yok derecesindeydi hep basim donuyodu bayiliyodum kullandikdan sonra toparıandim çok şükür iyiyim kullanmani tavsiye ederim dokdorunuz yazmişsa
RRR Ebrfth canım kan ilacı verdiyse kesinlikle ihmal etme doğumda cok zor oluyo kansızlık benimde hep vardı kansızlıgım şimdide aksatmadan kullanıyorum
Elizan28 Ebrfth eğer kan ilaci midenizi bulandiriyorsa doktorum bana şöyle bi şey önerdi yemek yedikten 3 saat sonra tok karna içmek mide bulantısı yapmıyor o zaman
yeldasefa Kan ilacı verdi doktorum benim de 18 haftanın içindeyim 1 ay nerdeyse oldu ama unutuyorum ara ara içmeyi sanırım benimde afedersin ishal yaptı cumartesi gidicez bakalım doktora artık hap kullanmak tiksindirdi beni de
Ebrfth yeldasefa bende 18.ci haftadaym ama gecmıo kabzlık bıkac gundur ıcmıorm duzeldii çok sukur gittigmde sorcam bakalm brkmmı dıye
Ebrfth Rasev bnde işte bi sorum bakalm ne dycek bebek bendn aldıgı için belki kanım düşeblr haklsn 👍🏻 Danıscam bunu doktoruma
fk54 Ebrfth kivi ve bol su tüket yürüyüş yap kan ilacı bende dışkıda koku ve anormallik yaptı bende kullanmadım ama onun yerine saglıklı seyler tüketmeye calısıyorum tabi değerlerin çok düşükse doktorunla görüş bitkisel takviye iste
Esrahiramirac Ebrfth canım 2 güne bir alabilirsin hapı bıraktırmaz ama belki değiştirebilir ben öyle içiyordum her gün değil 1 gün içtim 1 gün içmedim anca öyle çare bulabildim doktoruma söyledim tamam nasıl rahat edersen öyle kullan demişti bana
Rasev Ebrfth ilk 3aya gibi bebek bizim kanimizdan olusdugu için her hamilede kan azliği oluyo ilaçlari bende kullanmak isdemiyodum buyuklerdi zorla yutuyodum ama kulıandim mecbur olarak şimdi baş donmesi baş agrisi gibi bi problemim yok çok şükür
Ebrfth Esrahiramirac mantıklı benm ilacım minik surup gibi gunde iki kere oda beni baya tıksındırsı bide unutuyrm ıkı kere olmca saat gecio içmiyorum bakalm doktora sorum bi senm dedgn gibi ne dycek bakalm teşekkür ederim😘
Esraoztemir Ebrfth canim hurma bol bol ye ve incir ye cunku bendede var bu sorun. Bende dekir ilaci kullaniyorum 34 deyim cok kabizlik var ve kanamada oluyor . Doktorum bana hurma incir bol su icmemi soyledi gercekden ise yariyor
Mrs_Tugce Bende gece yatmadan saat:11 gibi alıyorum hapımı. . gece uyurken iştah artması, mide bulantısı vs yaşamayayım diye ☺
Melisct94 14 haftayım bana vermedi henüz dokturum ilaç özürlüsü biraz vitamin bile vermemişti ben diğer dokturuma göre kullanıyorum. Şuanlık kanın iyi demişti ilerleyen zamanda belki bende kullanırım.
asoplavix Evet ve dışkı renginde koyuluk yapıyor (dışkıda koyuluk görünce kan var sanıp minik bir kriz geçirmeye sebep olması da cabası)
Eminekaplan gynoferon kullanıyorum kabızlık yapmadı cok şükür ama ferrasanol yapmıştı.. kullanmsk lazım depolar illaki boşalıyor malesef
Hira Ebrfth kaç haftadan beri kullanıyorum gyno ferro sanol. Onu içmeden de 2 saat aç duruyorum içtikten sonrada maf ediyo beni ki bide o kadar kullandığım halde kan değerlerim hala daha düşük anlamadım fayda mı etmiyo
Snur94 Hira ben aç karnına içememiştim Doktorum ne zaman içersen iç yeter ki iç demişti yemeklerden sonra aldım mide bulantısı yapmadı bende gyno ferro
Dimplesgirll Keçiboynuzu tozunu portakal yada limon karıştırıp ye canım kan yapıyor birde yanına çekirdekli kuru üzüm al sürekli ye
Tgbrl Ebrfth Canım sakın ihmal etme kullanmaya çalış benim değerlerim çok düşmüş 37 haftalığım şu an vücudum demir emilimi yapmıyormuş yani benim kullandığım ilaçlar bana fayda etmemiş bu yüzden de her hafta damar yolundan ferrinject takviyesi yapıldı tehlikeli bir durum yaratabilir geçmiş olsun 🙏🏻
Ebrfth Tgbrl sanada geçmiş olsun canım kullanmayınca bas agrısı yok kullannca basmda agrıo bakalm pazartesi gidince sorcam allah yardımcımız olsun valla