Didem34 gittim fizik tedavi bel sağlam sen ortapediye git dedi onada gittim elle muayene etti ayaklarımı kaldırdı indirdi kalça ekleminde sıkıntı var dedi MR istedi çektirdim gerçekteyse kalça eklemimde sorun çıktı kemik bembeyaz olmuş kireçlenmiş tıp dilinde osteoporoz olmuşum tedavisi üstüne basma değnek ile yürü dedi 🤷🏻♀️ Gebeliğe bağlı geçecek dedi ama benım canımdan can gidiyor annelerde kalıyorum iş güç yapmıyorum ona rağmen agrı devam ağlıyorum sürekli hormonlarda hassas etti beni 🙃 #direnseda36+3 🙏💕